A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Державний навчальний заклад "Підгаєцький професійний аграрний ліцей"

Поради та приклади відповідей на типові питання під час співбесіди

Поради та приклади відповідей на типові питання під час співбесіди

Співбесіди — це дуже цікаво.
Через хвилювання, ми часто забуваємо, що співбесіда — це діалог, живе спілкування і презентація себе.
Це не іспит в університеті. Кожна співбесіда різна, питання варіюються і єдиної правильної відповіді на все немає.
Але до співбесіди можна і потрібно підготуватися. Це зменшить хвилювання і ви зможете краще себе презентувати.
Щоб допомогти вам у підготовці відповідей, ми розглянемо:
● Як підготуватися до співбесіди
● Приклади відповідей на поширені запитання (+30 типових питань)
● Як відповідати на нестандартні питання
● 10 питань, які вам потрібно задати на співбесіді
Підготовка до співбесіди
Спортсмени та бізнесмени кажуть: підготовка — це ключ до успіху.
Це стосується і співбесід — попередня підготовка підвищує ваші шанси отримати роботу.
Як підготуватися до співбесіди, щоб не провалити її:
1. Детально вивчіть оголошення і визначте ключові вимоги до кандидата.
2. Запишіть ті знання, навички, професійні та особисті якості, які ваш майбутній роботодавець шукає в успішному кандидаті.
3. Складіть список всіх ваших навичок і якостей, які відповідають вимогам вакансії. Це стане в нагоді, коли вас запитають, чому ви ідеально підходите для цієї роботи.
4. Вивчіть компанію. Прочитайте статті про них, загляньте на сайт, дізнайтеся стратегічні цілі компанії, чим саме вона займається або виробляє. Знайдіть і запам'ятайте імена керівників.
5. Ознайомтеся зі стандартними питаннями для співбесіди, а також тими, які можуть стосуватися вашої посади. Підготуйте відповіді.
Це не гра на запам'ятовування, і від вас не очікують завчених відповідей на всі питання.
Проте, на співбесіду варто приходити підготовленим.
Порада: Незалежно від того, куди ви йдете на співбесіду, перше враження має дуже велике значення. Переконайтеся, що ви одягнені відповідно до корпоративої культури компанії. Навіть якщо у компанії немає дрес-коду, ви маєте виглядати охайно і доглянуто. Кожен співробітник є представником компанії.
Типові питання на співбесіді та відповіді на них
Співбесіда може бути варіативною, тому що це живий процес спілкування. Форма та зміст співбесіди залежить від багатьох факторів: рівня корпоративної культури, кваліфікації інтерв'юера та рівня кваліфікації посади.
Питання на співбесіді можна розділити на такі категорії:
● Питання на перевірку: підтверджують фактичну інформацію про вас, наприклад, спеціальність, освіту, як довго ви працювали на попередніх місцях тощо
● Питання про кваліфікацію або поведінкові питання: вас просять використати приклад з досвіду роботи для демонстрації певної навички або якості.
● Ситуаційні питання: описується гіпотетична ситуація, і вам потрібно пояснити, як ви вирішите це завдання.
● Аналітичні питання: дають краще розуміння про вас, як про особистість, про вашу мотивацію і цілі.
Потрібно розуміти, що універсальних правильних відповідей немає. Але є формули, за якими будуються правильні відповіді.
Ми підготували приклади відповідей на поширені запитання на співбесіді. Вони допоможуть вам зрозуміти, як формулювати свої відповіді.
Питання на співбесіді та приклади відповідей:
Чому ви хочете піти зі своєї нинішньої роботи?
"Після закінчення навчання я відразу ж пішов працювати в Trusted Bank, де я розробляв систему документообігу і регулював проблеми з клієнтами. Тепер у мене є достатньо досвіду, щоб взяти на себе більше відповідальності і перейти на керівну посаду. Всі в Trusted відмінно справляються зі своїми обов'язками і не планують змінювати посади, так що прийшов час шукати більш сприятливі перспективи."
Чому ви добре підходите на цю посаду?
"Ця посада збігається з моїми обов'язками як головного спеціаліста з розгляду скарг. Крім трьох років роботи в банку, у мене є досвід роботи в IT сфері — я два роки підробляв в службі технічної підтримки в невеликій технічній фірмі. Завдяки диплому в сфері менеджменту і досвіду роботи на керівній посаді, у мене є знання про теорію управління командою і контролю над процесами."
Як ви будете пристосовуватися до роботи в новій компанії?
"Я чуйна і доброзичлива людина і пишаюся тим, що швидко налагоджую відносини як з колегами, так і з клієнтами. У мене добре сформовані комунікативні навички і я не боюся говорити, коли чогось не розумію. Я приступив до роботи одразу після навчання, без попереднього досвіду, але вже протягом 18 місяців я зміг освоїтися і отримати старшу посаду."
Розкажіть про найважчу ситуацію або про найбільшу свою помилку?
"Відразу після підвищення до старшого спеціаліста з розгляду скарг, я отримав на обробку велику скаргу, яка вимагала комплексного розслідування та зв'язку з іншими командами. Я вирішив, що зможу самостійно впоратися з цим завданням. Незабаром я зрозумів, що для цього мені необхідно налагодити безліч зв'язків з новими людьми і використовувати час моїх колег. Це був урок з двох причин. Спочатку я усвідомив, що для ефективного вирішення завдання потрібна велика група контактів. Пізніше я зрозумів, що можна передоручати виконання завдань в інтересах клієнтів."
Які ваші очікування щодо зарплати?
"Я перевірив діапазон зарплат на work.ua і rabota.ua, середня зарплата старшого менеджера становить $1500. Я знаю, що на даний момент у мене немає досвіду на керівній посаді, тому я відкритий для обговорень."
Що вас мотивує?
"Мені важливо усвідомлювати, що після вирішення проблеми клієнт йде задоволеним. Завдання зайнятися проблемою, з'ясувати її причину, правильно її сформулювати і повідомити про рішення клієнту може бути захоплюючим процесом, якщо все зроблено правильно. Я захоплююся розробкою процесів, що дозволяють отримати максимум користі з роботи команди і наявних ресурсів. Результатом моєї роботи з командою з обробки скарг в Trusted Bank було скорочення часу вирішення проблем на 25%."
Які ваші майбутні цілі?
"Я хотів би працювати менеджером по роботі з клієнтами тут, в BrightTech. Мені цікаво працювати в компанії, що росте, розробляти речі з нуля і допомагати службі підтримки створювати базу лояльних клієнтів. Я люблю процеси і проектну роботу, так що в довгостроковій перспективі я зацікавлений попрацювати і в операційному управлінні."
Де ви бачите себе через п'ять років?
"Одна з речей, яка приваблює мене на цій посаді — це різнобічна робота. Як менеджер по роботі з клієнтами, через 5 років я зможу не лише покращити свої навички, але і використовувати свої знання веб-дизайну і копірайтингу, щоб поліпшити взаємодію клієнтів з сайтом компанії. На минулих посадах у мене були чудові наставники і менеджери, тому я хотів би мати можливість давати аналогічні рекомендації, потенційно беручи на себе керівну роль."
Інші популярні питання для співбесіди
Питання про вас. Мета hr-менеджера — дізнатися про вас, як про особистість. Переконатися, що ваші цілі збігаються з цілями компанії і що ви добре доповните команду.
1. Розкажіть про себе.
2. Яка ваша головна перевага?
3. Що б ви назвали вашою найбільшою слабкістю?
4. Назвіть ваше головне професійне досягнення.
5. Розкажіть, як ви справляєтеся зі стресовими ситуаціями?
Питання про вашу попередню роботу. Вас неодмінно запитають про те, чому ви пішли або збираєтеся піти зі своєї останньої посади. Переконайтеся, що у вас є гарне пояснення, чому ви хочете змінити роботу.
1. Чому ви пішли з колишньої роботи?
2. Чому кардинально вирішили поміняти кар’єру?
3. Через яку причину вас звільнили?
4. Чому ви довгий час були непрацевлаштованим?
5. Чим ви займалися з моменту закінчення останньої роботи?
Питання про кваліфікацію та навички. У відповіді на такі запитання наводьте приклади з досвіду роботи, щоб підкріпити свою експертизу.
1. У чому полягає ваш практичний досвід?
2. Як ви думаєте, ви занадто кваліфіковані для цієї ролі?
3. Що виділяє вас серед інших кандидатів?
4. Який обов'язок буде для вас найпростішим?
5. Що стане для вас викликом в роботі?
Питання про вашу історію роботи та досягнення. Сфокусуйте відповідь на своїх досягненнях, на подоланні труднощів, на допомозі команді. Відповідаючи на питання про помилки, розкажіть, чому ви навчилися і як виросли.
1. Які були ваші основні обов'язки на минулому місці роботи?
2. Розкажіть про найбільші проблеми, з якими ви зіткнулися на вашій останній посаді? Як ви їх подолали?
3. Яким було ваше найбільше досягнення або невдача на вашій останній роботі?
4. Опишіть, як ви бачите ідеальне робоче середовище.
5. Які методи та інструменти ви використовуєте, щоб організувати себе?
Питання з управління та командної роботи. Це питання розкриває чи можете ви добре працювати в команді або ж ви та людина, яка вважає за краще сконцентруватися на виконанні свого завдання.
1. Що б ви хотіли бачити в ідеальному керівнику?
2. Які будуть ваші дії, якщо ви побачите, що ваш менеджер збирається зробити велику помилку?
3. Опишіть ситуацію, коли ви не погоджувалися зі своїм керівництвом.
4. Що ви найбільше цінуєте в колективі?
5. Чого ви очікуєте в плані корпоративної культури ‒ структурованої чи ініціативної?
Питання про бажану посаду. У свою відповідь включіть те, що потрібно компанії (в цьому допоможе опис вакансії). Наведіть в приклад історію, яка характеризує ваш підхід до роботи. Розкажіть, що виділяє вас серед кандидатів.
1. Чому ви зацікавилися цією роботою / чому ви хочете працювати саме у нас?
2. Якими будуть ваші перші кроки на новому місці роботи?
3. Що ви дізналися про компанію?
4. Чому ми повинні обрати саме вас?
5. Який рівень зарплати вас влаштує?
Будьте чесні на співбесіді. Швидше за все, ваш інтерв'юер буде знати деякі ваші відповіді заздалегідь. Багато питань перевіряють ваше резюме.


Джерело: https://sweetcv.com/ua/blog/job-interview-questions

 

Дата: від до Скинути

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень